Do třetice všechno nejlepší – RTM je i System Center Service Manager 2010
Osobně jsem očekával dostupnost tohoto řešení o několik měsíců později, ale produktový tým si pospíšil. Máme zde tedy finální verzi produktu System Center Service Manager 2010, který je flexibilní platformou pro automatizaci procesů správy IT služeb. Service Manager 2010 využívá vestavěné procesy pro mimořádné události a řešení problémů, řízení změn, a asset management životního cyklu IT, které jsou založeny na osvědčených postupech, které jsou uvedeny v Microsoft Operations Framework (MOF) a IT Infrastructure Library (ITIL). Service Manager 2010 propojuje znalosti a informace z produktů System Center Operations Manager, System Center Configuration Manager a Active Directory Domain Services. Díky otevřenému standardu bude možné vytvořit propojení i s dalšími, ne jen Microsoft systémy. K dispozici je zatím pouze zkušební verze (http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=3bacb364-9829-41d0-8faa-b0ed366f73aa&displaylang=en), dostupnost plné verze je očekávána nejpozději na začátku června. Service Manager poskytuje IT služby, které jsou:
-
Integrované. Service Manager hladce integruje a sjednocuje znalosti, proces, a činností nejen v rámci platformy Microsoft.
- Efektivní a citlivé. Service Manager snižuje náklady na podporu a současně zlepšuje schopnost reakce na požadavky koncového uživatele.
- Obchodní soulad. Service Manager optimalizuje zdroje, které sjednocují obchodní cíle, podporuje jejich dodržování a přizpůsobuje se rychle se měnícím obchodním požadavkům.